Hej bloggen!

nu var det var riktigt längesen jag satt vid datorn här hemma, jag blir ju så bekväm när man kan läsa bloggar och dylikt med telefonen. men nu har jag lagt in massa bilder från iphonen som jag såklart måste visa er godingar som är här inne och kikar fast jag inte uppdaterar så ofta! tänkte visa er lite allt eftersom men kan börja med förra onsdagen då jag och Atlas var hundvakt till en ridgeback dam på 10 år som heter Tasita. Det är en kollega till mig som äger henne, hon är verkligen världens snällaste hund att ha med sig.

Atlas & Tasita

 

På eftermiddagen hade jag bokat en tid hos bästaste Linda Danielsson på salong IDUN där hon fixade mina naglar inför den här säsongen, kan varmt rekomendera henne grymt bra priser och proffsigt resultatet ser ni nedan

Nageldesign 550:-

 


Kommentarer
Postat av: Syster

alltså, jag älskar ditt knubbiga lillfinger !! :)

2011-05-17 @ 10:25:33
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Syster

haha ja somliga straffar gud på direkten har jag hört ;)

2011-05-17 @ 15:41:00
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0