Utvilad.inflyttad.lycklig.nöjd.lättad.tacksam.glaaaaaad!

Hej!!
Herregud vad längesen jag skrev här. Det har bara varit så sjukt mycket annat som gjort att det inte funnits tid till att uppdatera här, vet att ni som följer mig här har överseende med det :) Efter en lång paus i bloggandet har jag ju självklart massa att berätta!

1. Vi har fått flytta hem och det börjar ta sig med möbleringen och snickeriet här hemma.
2. Jag har haft en fantastisk jul med min älskade familj ocg träffat fina vänner
3. Vår hund mår mycket bättre och han har börjat svara fint på vaccinet vilket har visat sig på medicineringen som han inte längre behöver. Ögon och örondroppar endast en gång varannan vecka. Det är höjden av lycka!!

Tänkte att jag skulle visa några före och efter bilder på utvalda rum i lägenheten så ni får se vad som hänt. Det är verkligen super fräscht och allt känns större, ljusare och renare.

Idag bjuder jag på några bilder från vår julafton tillsammans på Hammarö -


Förmiddagsfika




Några klappar till familjen


Vårt hjärta


Mina fina favvo-killar i pulkabacken




Glada pyjamas killen




Goa Styvfar Kent och Mammi vid julmiddagen

Hoppas verkligen att alla ni haft en riktigt fin jul!!



Inneboende

Jag måste be om ursäkt för riktigt kass uppdatering men just nu har vi fullt upp med all renovering i lägenheten som faktiskt börjar ta sig. Vi kämpar med skola jobb och en hund som behöver aktivering samtidigt som vi målar, slipar och monterar. Det är riktigt roligt nu när det börjar ta form! Jag lovar att visa er framöver med bilder och så när vi flyttar in. Just nu är vi inneboende hos Andreas föräldrar i Skåre och det fungerar kanon!

Hoppas att ni mår bra i kylan!


Saknar vårt favorit stråk Gubbholmen- vintern 2009





Hurtta fleece

Mattes älskling har fått en ny fleeceoverall. Den förra vi hade var av sämre kvalité och har redan släppt i sina sömmar.

Så här står det på deras hemsida om den:

-Den vattentäta fleeceoverallens värmeisoleringsförmåga är av toppklass. Overallen är tillverkad av två mjuka fleecetyg, mellan dem har en vatten- och vindtät Houndtex®-hinna laminerats. Materialet är flexibelt och prasslar inte när man rör sig. Fleeceoverallen passar bra t.ex. när man vill skydda musklerna efter träning eller på bilresan hem från träningen.


RSS 2.0