Update

Dagarna i Göteborg va grymma, jag fick träffa några av mina favoriter och de va syster Jossan hennes Jonas och såklart frugan Elinpelin. Vi spenderade dagarna med shopping och span i alla mysiga butiker, det blev lite fika och lite lunchande. Min goa syster hade bäddat och fixat i deras lägenhet så vi kunde bo så gott hos dom. Jag hade till och med en privatchaufför för det blev några turer för Jossan med mig in till stan från deras hem. Fredagen spenderades på stan på förmiddagen och sen bar det av till skandinavium och Göteborg horse show. Jag har sett magiska ritter och fantastiska ekipage, satt med gåshud under hela dressyren. En härlig upplevelse som man kan leva länge på :)




Elin testar hatt på TOP SHOP


Vi hann se lite hoppning


Och såklart Dressyren som va höjdpunkten, vi hade grymt bra platser!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0