Ridgebackträff

Idag har det varit/är en underbar dag med strålande sol och lätta vindar. Jag började dagen med en rejäl frukost a la LCHF metoden kl 10.00 som vi börjat äta nu och jag stog mig till klockan va 16.00! galet! Vid elva tiden mötte jag upp massa goa ridgebackägare för en ridgebackträff ute på kalvholmen. Det va totalt 8 fina hundar som lekte runt och njöt av solen. Efter träffen följde jag med Karin hem och vi gick ute i östra fågelvik och fortsatte sola oss och hundarna fick springa av sig. Just nu ligger det en väldigt utslagen Atlas i sin lilla soffa väldigt nöjd efter en återigen fantastisk dag!

Hoppas ni mår bra!!






Kommentarer
Postat av: K

Tack ♥ för idag, har varit en alldels underbart härlig dag!! Finns en del foton på utlagt på FB nu, blev såå fina kort på Dig & Atlasen!! massa kärlek

2011-03-06 @ 17:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0