hej härliga Lördag

idag har jag fått massor gjort, spenderade förmiddagen och en del av eftermiddagen på stan och på bergvik och ikea för att handla det sista till lägenheten som vi inte fått upp än typ gardier och gardinstänger. Nu har jag precis kommit hem från en underbar playdate med finaste Karin å hennes Danso & Diva. Vi var i Alster och njöt av glada hundar och varandras sällskap. Jag hoppas på att kunna uppdatera det här inlägget med lite bilder från promenaden senare, tänkte nämligen låna några av Karin ifall hon hinner lägga upp dom idag...
Ikväll kommer bästaste Elin hem och i morgon blir det till att fira hennes födelsedag på Hammarö och jag ska oxå fira Andreas goa bror Jocke som fyller år i morgon

trevlig kväll!!

Fina underbara Karin!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0