Lillebror jag älskar dej

Igår var vi barnvakt på ön, det blev snowracer åkning och jucuzzibubbel för Albin å Andreas del. Vet inte sist jag skrattade så mycket som igår, Albin är verkligen så otroligt rolig å go, det kan komma dom mest märkligaste orden ur hans mun som han inte själv vet vad dom betyder men som han har lyckats snappa upp någonstans. Himla härlig och go ålder där man får massvis av snos och gos i form av pussar å kramar. Lilla goa solstråle!

Snart kommer en annan liten solstråle på besök och det är lillasyster Linnéa med pappa & lotta som ska fika och kika in lägenheten. Jag och Atlas har varit ute med Karin och Diva nu på förmiddagen och är skönt trötta. Det var jättefint väder ute och riktigt härligt. Nu ska jag hoppa i duschen.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jossan

hihi gud så mysigt :) ! hälsa familjen från oss !

2011-01-13 @ 14:57:26
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Johanna

Lägenheten ser verkligen supermysig ut! :) Jag bor typ vid stenbron så vi är ju nästan grannar! :) Ja, en hundpromenad vore jättemysigt! Det får vi styra upp! :) Nu pluggar jag ekonomi, är klar om minst 2½ år... men det är kul! Och du jobbar på IKEA? Är det heltid? :) Kram!

2011-01-14 @ 13:12:41
URL: http://misswarmland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0