Imponerad

Jag har nog aldrig förstått det där med plugg, tentor och uppsatser innan Andreas började läsa till Socionom. Det verkar vara väldigt kul bitvis men oxå väldigt tufft. De flesta av mina vänner har valt att läsa vidare och jag frågar mig själv ofta varför jag inte gör det? Hur länge ska jag gå och sloka på samma jobb? Bli som mamma och vara trogen samma jobb i 25 år trivs man så varför inte men frågan är hur utvecklande är det!? Om jag ska läsa vidare vad vill jag då bli - hur sjutton vet ni vad ni vill jobba med om några år? Jag ska seriöst börja överväga om det kanske är dax att plugga upp den där nedrans matten så att jag till en början iallafall har de förkunskaper som vanligtvis krävs.

Andreas är en person som verkligen imponerar och inspirerar mig i sina åtaganden. Han har en enorm själv diciplin och ett fascinerande driv samtidigt som han är positiv, lättlärd, fokuserad och engagerad. Tur att jag har honom vid min sida som stöttning ifall jag nu i framtiden kommer att läsa vidare...

Mina hjärtan

 




Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är faktiskt roligare att läsa än vad man kan tro ! Du jämför med gymnasiet men på den här nivån är det inte alls samma sak :) tycker att du borde läsa och bli inredningsarkitekt, det vore din grej ! eller iaf ta någon kvällskurs ? ;)

2011-01-19 @ 16:35:50
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Sara

Gumman, det ordnar sig! Gör det som känns rätt i hjärtat just nu/sen/då.

Du är ju helt fantastisk!

Många kramar!

2011-01-19 @ 18:57:25
URL: http://wahlstedt-wahlstedt.blogspot.com
Postat av: Karin

Vi får ta tag i matten tillsammans hjärtat! - Jag e absolut på!! Massa kärlek ♥

2011-01-19 @ 21:07:51
Postat av: Karin

Vi får ta tag i matten tillsammans hjärtat! - Jag e absolut på!! Massa kärlek ♥

2011-01-19 @ 21:08:38
Postat av: Elin

Du hade passat galant i skolbänken!!! OCH DU hade klarat det så himla mkt lättare än du tror när du tänker på det! Det kan låta så himla illa å jobbigt med litteratur, seminarium och salstentor - Men det är det faktiskt inte!

Jag vet att vad du än väljer och när du än väljer så vet jag att du väljer & det känns bra!

Vad du än kommer på så kommer jag vara med hela vägen! You know it! Massa Kärlek!!

2011-01-19 @ 21:57:56
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Elin

Nu blev ja lite sur för min superlånga kommentar försvann! MEN jag vill bara säga att du skulle passa ut märkt i skolbänken om du kommer på att du vill det! Det är inte alls så hemskt som det låter med kurslitteratur, seminarium och tenta - inte alls faktiskt! vad du än väljer, när du väljer så vet jag att du väljer och vilket val du än gör så kommer ja vara med dig hela vägen!!

Det kan du skriva upp!! ;)

Massa kärlek!

2011-01-19 @ 22:03:55
URL: http://froken-d.blogspot.com
Postat av: Elin

Nej men det var ju kul de här du! Så ja slänger in en 3:e bara för du är mitt fina lilla guldkorn eller drethövve - you name it!

2011-01-19 @ 22:05:42
URL: http://froken-d.blogspot.com
Postat av: Anna

Håller med alla föregående talare! Hur det än blir tror jag du kommer klara det jättebra :) Med så många fina människor kring dig så kommer du fixa allt, vad du än väljer. Det viktigaste är att det känns rätt i hjärtat, sen spelar allt det andra mindre roll :) Kramar!

2011-01-21 @ 08:10:20
URL: http://silver-bullet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0