Detaljer

Det blev ingen bakning idag, istället har vi röjt en massa bland kartonger och skräp som har stått sen vi flyttade tillbaka hem igen. Det kändes så skönt att rensa och vad mycket plats vi fick. Nu på kvällen har Goaste Malin & segmasken Jacob varit här, varför vi kallar honom segmask är för att han är rätt så seg ibland på att svara på sms å höra av sig.. haha men jacob är jacob och kommer så alltid att vara!

Passade på att fota lite detaljer från lägenheten oxå, det är så mysigt att ta lite stämmningsbilder.
Ska såklart visa bättre bilder både före och efter på köket och vardagsrummet, men det blir senare...

Nu ska vi hoppa i säng här på tolvmansgatan - Nattinatt

Fina klappar från en fin vän som pryder vårt vitrinskåp

detaljer från sovrummet

hemnes vitrinskåp med en personlig touch

ikea ps maskros lampa ger mysiga mönster på väggarna och i taket.

Min älskade eldkorg  i vardagsrummet - Ikea ps svavel

 

 





Kommentarer
Postat av: Elin

FIN FINA BILDER!! Har du sett att jag äntligen vaknat från min bloggdöd?? ;-) PUSS!!

2011-01-10 @ 22:16:52
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Åh va fint ni har fått det! :) Brorsan långtidspassar en hund åt en kompis, mysigt med hund i närheten igen! Allt är bara fint med mig, hur är det med dig? Vart bor ni någonstans? Som sagt, jättefint! :) Kram Johanna

2011-01-12 @ 18:24:44
URL: http://misswarmland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0