Årets första jogg

Gisses vad jag känner mig duktig, har precis kommit ut ur duschen och landat efter årets första joggingtur blev aningen förvånad över mig själv sju kilometer färjestad runt. Om jag ska vara ärlig vet jag verkligen inte vart den energin kom ifrån men oj vilken känsla nu efteråt! Atlas var helt med på noterna förutom att tass/fot fästet inte är det bästa. Atlas vill väldigt gärna springa på de små isbarriärerna på cykelvägen för han haltar till när han springer på gruset. Inte nog med att jag tvingade mig själv att hålla samma tempo hela vägen förutom uppvärmningen så tvingade jag även mig själv att ha Atlas lös hela vägen och gissa om jag är stolt! Det ska ju bara gå, trots störnigar och mitt tempo. Två härliga känslor i en och samma upplevelse kan man ju säga!

Nu blir det långhopp ner i soffan


Vårt älskade hjärta

 




Kommentarer
Postat av: Karin

Du e grym tjejen!! puss puss

2011-01-18 @ 21:37:42
Postat av: Jossan

men vad du är duktig !! själv blir man bara fetare och fetare, känns jättebra ;)

2011-01-19 @ 09:11:40
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Linda

GRYMT att kunna springa så långt med Atlas utan koppel :) Och grymt att kunna springa så långt ;)

HAHA jag hade inte klarat nåt utav det!!!

2011-01-19 @ 16:47:56
URL: http://lindajonssons.blogspot.com
Postat av: Linda M ( Bobbys matte)

Blir sååå imponerad av både ditt springande och att kunna ha Atlas lös! Bra jobbat!! Där är ju inte riktigt vi ännu ;-)

2011-01-20 @ 10:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0