Tacopaj och ett glas rött

Kvällen bjuder på riktigt härligt fredagsmys i soffan. Jag har slängt ihop en tacopaj till mannen som strax lär komma hem från sin match. Innan det blev det en fin isig och vurprik tur med Atlas, borde ärligt ha broddar nu men vågar inte för åldersstämpeln ;-) Jag har en helt fantastisk helg framför mig med massa spännande på schemat. Jag fick veta för en stund sen att jag fått ett inträdespass till leva och bo mässan som är i stan i helgen av jobbet det tackar vi för, jag hoppas att jag hinner klämma in ett besök där, lite inspiration är aldrig fel.

I morgon är det även dax för lillebror att ha kalas med släkten för han fyller fyra år på tisdag. Jag har slagit in paketen i ett papper med pirater på men insåg genast att det kanske skulle varit spiderman eller någon annan cool figur på, han är ju ändå fyra år nu, kan inte förstå att mina småsyskon växer så fort ? I morgon kväll ska vi till Patrik & Kristin och senare går vi kanske vidare och dansar lite.

Hoppas ni får en fin helg!!

Fina hjärtan!



Kommentarer
Postat av: Lotta Wegstedt

Vad trevlig din blogg är! kommer med all säkerhet att läsa igen! (: Hoppas du har en kul helg =)

2011-02-23 @ 10:01:02
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0