Snorhjärna

Andreas säger till mig att jag har en snorhjärna för jag drar in allt istället för att snyta ut, men riktigt så illa är det inte men hjärnan och huvudet känns rätt tjock och det dunkar under ögonen när jag går, feber toppen va i fredags på 39,3 idag har den gått ner rejält utan febernedsättande - skönt!
när jag blir sjuk så blir jag värre än när en man är sjuk, jag tål ingenting, minsta motgång så är det kört, jag bölar för allt och jag tycker enormt synd om mig själv.
Det har varit galet fint väder hela helgen och jag har spenderat min lediga hel nerbäddad i ett mörkt rum och mest sovit, får se om jag orkar ut något idag...

Jag hoppas att ni mår bra i alla fall och att ni njutit av helgen!

Inbillar mig att detta hjälper för att förebygga bihålsinflammation...

 


Kommentarer
Postat av: Linda M (Bobbys matte)

Stackare!! Skönt att du e på bättringsvägen! (Har mailat dig..)

2011-02-20 @ 11:55:58
Postat av: Tess

men åhh Linda det har jag missat att du gjort! Ska kolla upp det direkt :) Hoppas allt är bra med er! Jag längtar fortfarande efter att du ska sätta igång en blogg så jag kan följa er! Stor KRAM

2011-02-20 @ 18:03:48
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/
Postat av: Sis

bihålsinflammation är INTE kul ! tro mig ;) så lyssna på din pojkvän och snyt dig kvinna !

2011-02-22 @ 16:58:00
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0