En.Tillfällig.Energikick.I.Solen

Jag åkte ut till Hammarö för en promenad med Atlas i solen och hälsade på mamma Kent och Albin som hade besök av kents bror med familj, Albins kusiner och favoriter Ebba & Axel körde pulkarace för fullt i den strålande solen på kilenegården. Efter leken i backen gick vi till grillstugan vid vattnet och grillade korv, tyvärr kände jag verken smak eller doft och va heller inte direkt hungrig men det va själva känslan och umgänget som gav mig en energi kick. Nu ligger jag hemma och fortsätter ta tabletter och dricker vatten i mängder för att rensa ut allt ont ut mitt system. Andreas är och spelar match och när han kommer hem blir det söndagsmys med solsidan och wallander.

 

Ha en fortsatt bra Söndag!!


Mamma & Kent

Ebba Axel och Albin med en frusen Atlas

skönt i solen

Ebba är nöjd på picknicken

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

men vad härligt det ser ut ! jag ville ju också följa med :) Albin hade ett förslag på att de skulle komma och hämta mig med bilen igår ;) hoppas att du kryar på dig nu ! det gör inget ifall du är lite sjuk när du kommer hit för jag är också förkyld som attan :( puss o kraaam <3

2011-02-20 @ 19:56:48
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Linda

Vad söt Atlas är i alla sina kläder :)

2011-02-23 @ 17:48:47
URL: http://lindajonssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0