Bloggsemester

Jag har haft såå mycket att stå i det har hänt en hel del sedan 1 månad tillbaka! Några korta - 6/4 blev jag moster till en underbar liten tjej som fick namnet Alva - jag har skaffat en iphone - jag har kört lchf i en månad och mår så mycket bättre, nu är jag dock inte lika strikt! - min fina mamma har fyllt 50 år och blivit firad rejält - jag har kommit med på två kurser på Hammarö brukshundsklubb nu i maj, 1 agilitykurs och 1 nybörjar kurs i spår, uppletande och sök. För övrigt trivs vi som få i lägenheten och jobbar på som vanligt! Det är sommarväder ute, ljust, härligt och blommande. Lätt att leva helt enkelt! Nu ska jag sticka iväg till jobbet, bästa Malin ska passa Atlas idag då vår underbara Dagmatte Eva ska flytta från stan. Tur att vi har så fina vänner som ställer upp! Kram på er och tack för att ni hängt kvar trots mina dåliga uppdateringar! Hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: Jossan

bloggar du från din iphone nu ? :D puss sis <3

2011-04-26 @ 09:35:59
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0