Välkommen Höst!

I morse när jag cyklade med Atlas till dagmatte Eva låg älven alldeles stilla, det var tidigt, tyst och vackert. Dimman låg som ett täcke över gräset, mina utandningar förvandlades till rök i den bitande morgonen. Solen som precis gått upp värmde mina bitna rosiga kinder. En helt ljuvlig dag med andra ord!

Kvällen har bjudit på en superhärlig promenad och så har jag tränat lite lydnat med Atlas. Han är väldigt mottaglig och motiverad tror och hoppas att det är en början på något riktigt kul..

Nu blir det fortsatt mys i soffan för att invänta vår älskade husse!

Min fina vapendragare!


Kommentarer
Postat av: Pia

Fina ni! Jag älskar din blogg och läser här regelbundet. Har du skaffat ett sådant där midjebälte till dig så du kan ha händerna fria på promenaden nu? Kram

2010-09-03 @ 17:17:37
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0