Bloggpris

Jag har fått ett litet pris idag! Blog Award hette det och jag fick det av Linda! Tack så mycket :)



I priset ingick det att dela med sig av 7 saker som ni kanske inte vet om mig - let´s go:

1. Januari 2008 körde jag "lite" för fort på en 30-sträcka det kostade mig flera tusen i böter och dessutom rök körkortet - inte nog med det så hade jag prövotid och fick efter en spärrtid på två månader ta om körkortet med ny teori och uppkörning...

2. Jag har en sjuklig fågelfobi!

3. Jag kan inte rensa en grillad kyckling, tycker det är vidrigt

4. Jag är en riktig tidsoptimist

5. Jag är brutalt rädd för döden

6. Mina föräldrar är skilda och jag har två sladdsyskon. En lillebror fyller fyra nästa år och en lillasyster på pappas sida fyller tre nästa år jag älskar dom mer än allt. Tillsammans är vi en syskonskara på fyra...

7. Jag skrattar hysteriskt varje gång jag ser comhem reklamen med katten.. Se video:


Nu ska jag skicka vidare detta pris till dom 7 bloggar jag tycker är bäst och som jag följer dagligen:

- Martina J

- Sandra W
- Syster Jossan
- Karin
- Weronika
- Sara W
- Anna S



Kommentarer
Postat av: Sara W

Goa Tess:)

2010-09-12 @ 16:36:48
URL: http://wahlstedt-wahlstedt.blogspot.com
Postat av: Jossan

åh tack söta syster :) jag skrattar när jag läser om din fågelfobi och den grillade kycklingen, hur kan någon missat det ? ;)

2010-09-12 @ 17:52:13
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0