Kunde inte hålla mig borta länge

hej på er alla ni gulliga läsare som varit inne och besökt mig trots min lilla paus. Den varade inte så länge känner att jag faktiskt saknade att uppdatera här och dela med mig av min vardag. Vi har det rätt hett om öronen nu jag och Andreas då vi paralellt med jobb och skola och hundaktivering har en hel del tidkrävende beslut att fatta. Vi ska välja golv till hela lägenheten, vi ska planera och beställa ett helt nytt kök och sen ska vi sätta väv och bestämma nya färger i vårt sovrum, vardagsum, datarum och hall?! Hur i hela friden vet man vilket golv man ska välja? Vilket är bäst och mest hållbart i längden? ska man ha ett mörkt eller ljust golv? Både jag och Andreas var sugna på ett högglans vitt golv i ett av rummen men insåg efter lite rådfrågningar med diverse säljare att detta inte var att rekomendera när vi har hund då det lätt blir revor..

Idag har vi suttit på IKEA i några timmar och fått hjälp av min finfina och duktiga vän Sandra att planera och rita på köket. Det lutar nog mot antingen hel vitt högglans eller svarta underskåp med vita överskåp? Ännu är vi långt från klara med planering och så men tack vara Sandra och hennes ideér och kompetens så kommer det att påskynda processen enormt. Tack vännen du är grym!!

Efter timmarna på köksavdelnigen tog vi en välbehövlig långpromenad i den bitande höstsolen. Det var helt fantastiskt och jag samlade på mig jätte mycket energi och glädje. Jag älskar dagar som den här!

Tack för alla gulliga kommentarer angående min paus , ni är så söta så jag blir alldeles rörd!



Kommentarer
Postat av: Jossan

åh tack min älskade syster :) vi har heller knappt fattat att det är på riktigt !! jag tvivlar inte på att du kommer skämma bort den lill* ordentligt ;) du kommer bli världens bästa moster !



ska ni ha samma golv i hela lägenheten ? eller ska ni bryta av med klinkers i hallen så som vi har gjort ? :) ska bli så kul att få se hur det blir !

2010-09-30 @ 10:40:41
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Weronika

Å, vad roligt att du är tillbaka! Välkommen ;)

2010-09-30 @ 17:27:03
URL: http://weronikag.webblogg.se/
Postat av: Linda M

Kul att du är tillbaka!! Ingen är gladare än jag ;-) Svarar på ditt mail i helgen..

Kram

2010-09-30 @ 20:49:26
Postat av: Linda

Härligt att du är tillbaka :)

Fina bilder!!

2010-09-30 @ 21:56:14
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Skönt att du är tillbaka =)

2010-10-01 @ 09:23:11
URL: http://www.kennelblagul.se
Postat av: Pia

Bra att du är tillbaka igen! Har saknat dig i bloggvärlden! Riktigt fina bilder på dig, din man och din goa hund. Kram

2010-10-02 @ 12:43:31
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej finaste du.. :)

Blir helt rörd över dina fina ord, det är en självklarhet för mej att hjälpa er, tycker det är jättekul! Dessutom är glad över att kunna bidra på något vis i all den röra ni befinner er i just nu..känns kul att ni gillar förslagen, hoppas ni kommer fram till ett beslut, så vi kan lägga en beställning till veckan.. :)



Vi ses och hörs! Puss åh kärlek



(Tycker det är bra att du är tillbaka igen btw, dessutom är bilderna på er fantastiskt fina!) :)

2010-10-05 @ 01:03:00
URL: http://heltenkelten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0