Frukostbuffé på Kaviar

Jag och Andreas gick och röstade i förmiddags. Nu har vi precis kommit in från vår tur till Kaviar ett ställe med frukostbuffé här i karlstad. Jag hade kanske lite större förväntningar på stället i form av mer utbud mer likande en rejäl och lyxig hotellfrukost. Men det fanns ju helt klart det vanliga som ägg, smörgås, olika pålägg, fil, flingor, äggröra, bacon och korv. Vi satte oss ute och njöt av solen, med oss hade vi såklart Atlas som låg på en pläd och tiggde i många långa minuter...

Idag skulle vi egentligen åkt till nyköping för det det testet som jag har berättat om tidigare, det var Atlas som skulle ingå i en studie och forskning kring rasen och dess beteende. Tvärrr har Atlas fått hosta och han nyser ganska ofta, mest vi ansträngning, jag misstänker kennelhosta för det liknar de som han haft tidigare. Därför får vi snällt stanna hemma då detta smittar jättemycket och han är lite allmänt slö. Det får bli en rejäl vila och en förhoppning på att han tillfrisknar tills på lördag då det är dax för syskonträff med uppfödarna.

Nu ska vi ut på golfbanan i några timmar!

Ha en bra söndag!!


Så här ska en frukostbuffé vara!

 


Kommentarer
Postat av: Linda M (Bobbys matte)

Du kan väl skriva ett lååångt inlägg med massor av bilder från syskonträffen på lördag!? Vi kan ju tyvärr inte komma...

(Mailade dig igår)

Kram

2010-09-19 @ 21:25:23
Postat av: Tess

Heeej Linda!

Men gud vad synd att du inte kan komma!! Hade sett fram emot att träffa er! Klart jag ska ta massa bilder! Hoppas att många kommer, jag har plockat ut en semesterdag bara för detta! jag har inte fått något mail!! Skicka igen :)



Kramar!

2010-09-20 @ 07:15:06
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/
Postat av: Linda M

Nu är mailet skickat igen! Hade stavat fel...

2010-09-20 @ 20:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0