Förändring

Idag är jag super hängig och min förmiddag har spenderats i soffan framför tvn. Jag har smått börjat pack in lite porslin i en massa banankartonger. Min söta mamma och lillebror kom över för en fika och så fick jag massa hjälp med att packa i lite saker. Mina tankar snurrar förfullt i huvudet om hur vi vill ha det när vi renoverat klart. Vi kommer att få nytt golv i hela lägenheten och när allt ändå måste blåsas ut så har vi bestämt oss för att renovera allt, badrumet får nya interiörer men golvet och väggarna är det enda i lägenheten som vi inte kommer göra om.

Idag har jag funderat en del på vardagsrummet jag vill så gärna ha en vit soffa samtidigt som jag vet att det är väldigt opraktiskt! Men ikeas Kivik är faktiskt riktigt nice och den har ju avtagbar klädsel så det kanske skulle fungera. Det som redan nu är bestämt är att vi inte kommer låta Atlas fortsätta få vara i soffan om vi skaffar en ny. Det håller inte, den blir så ful så fort..

I brist på annat satte jag ihop ett litet kollage med produkter som inspirerar mig. Det vore kul att göra något typ i den här stilen..
Vad tycker ni?

till vårt nya vardagsrum?


Kommentarer
Postat av: Linda

Skit snyggt!!!!

2010-09-21 @ 22:27:20
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Åhh..jättefint jue! Tror jag på.. Kändes väldigt mkt du..frågan är..vad tycker Andreas? ;) Puss

2010-09-21 @ 23:32:58
URL: http://heltenkelten.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jättesnyggt. Jag är mer lime än rosa, men det är riktigt bra.

2010-09-22 @ 13:22:49
URL: http://www.kennelblagul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0