Bloggpaus

Hej mina vänner!

Jag kommer att göra en bloggpaus i samband med att vi tillfälligt flyttar ut. Jag vet inte hur länge, kanske återvänder jag inte alls, kanske ätervänder jag om någon vecka?  vi får se. jag har just nu så mycket annat att stå i så tiden finns inte och inte motivationen heller. Vill passa på att tacka er trogna läsare som kikar in trots tråkiga inlägg och dålig uppdatering. Det är ju tack vare er som det är roligt att skriva!

Vi bor just nu hos en underbar vän som har flyttat hem,till sina föräldrar tillfälligt för att vi ska ha någonstans att bo när vår lägenhet ska totalrenoveras - allt detta för vår skull...  kan ni förstå?
Varken jag eller Andreas kan beskriva vår tacksamhet i ord. Det är så oerhört fint att göra en sån uppoffring och omorganisering på sig själv och sitt liv för att hjälpa någon annan. Karin om jag kunde skulle jag plocka ner månen till dig! Det du gör för oss är så fantastiskt och jag önskar att fler fick uppleva vänner som du!

Ha det så bra allihopa, vi får se om vi hörs igen?!






Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad tråkigt Tess, gillar din blogg så mycket! Men förstår dig helt!



Hoppas allt går bra med renovering mm!!

2010-09-25 @ 13:37:14
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Nej va tråkigt, jag känner inte ens dig men jag har kikat in på din blogg ofta som jag hittade av en slump, du ger mycket inspiration när det gäller både liv och materiella saker. Du verkar vara en otroligt varm och snäll människa :) Hoppas innerligt att du kommer tillbaka!

2010-09-25 @ 17:09:12
Postat av: Karin

Åh älskade finaste hjärtat!!

Jag gör allt/kommer alltid göra allt jag kan för er..Ni betyder så ofantligt mycket för mig!!!



Love

2010-09-27 @ 10:23:19
Postat av: Weronika

Hej på er!

Å vad tråkigt att du inte ska blogga mer, tycker att det är så kul och trevligt att läsa här! Men jag förstår verkligen.. finns inte motivationen/tiden/lusten så är det ju inget att göra åt.. det ska ju vara roligt att skriva, annars är det ju ingen idé! Hoppas verkligen att allt kommer att gå bra med renovering och sånt. Ha det så bra!

Kramar /Weronika o co :)

2010-09-27 @ 11:04:20
URL: http://weronikag.webblogg.se/
Postat av: Jossan

toksnälla Karin, vilken tur ni har :) hoppas att det går bra med allt ! synd att jag inte kan hjälpa till med flytt och grejer, men det kanske löser sig ändå ! får ta med min man någon dag så ni får fint kakel i köket ;) puss o kram / sis

2010-09-28 @ 15:19:12
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Sanna

Snälla sluta inte blogga! Jag älskar ju den här bloggen. jag har aldrig träffat dig men ändå känns det som vi är kompisar. Jag är dålig på att kommentera bloggar jag läser men om du orkar och hinner så fortsätt dela med dig av din härliga vardag! Kram Sanna!

2010-09-28 @ 18:23:31
URL: http://[email protected]
Postat av: freja

Hoppas du fortsätter blogga och dela med dig av ditt liv när du har tid igen! jag fortsätter att kika i hopp om att du kommer tillbaka!!

2010-09-28 @ 18:27:30
Postat av: Malin

men neeej kom tillbaka! Det har gått nog länge nu, behöver din livsinspiration!

2010-09-28 @ 23:01:17
URL: http://http://mkeeeey.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Förstår dig ibland behöver man en paus även om vi är många här som hoppas på att du börjar snart igen.



hoppas renoveringen går bra och att om du kommer tillbaka delar med dig av lite tips som du brukar!



Kram lollo från luleå

2010-09-29 @ 18:53:05
URL: http://loveelovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0