Slå klackarna i taket

Igår kväll bjöds det på galafest på plaza med jobbet. Det serverades en riktigt god trerätters supé, det bjöds på underhållning, liveband, dans och drinkar. En riktigt trevlig kväll där alla vanligt vis blå-gula ikeaner var uppklädda och sjukt snygga. Eftre tolvslaget började folk vandra vidare och vi var ett skönt gäng som gick till tempel och slog klackarna i taket till stängning. Jag lyckades knäppa några bilder från kvällen, här är dom:


Jag & favorit Tinis!


glada kollegor



Bugg och salsa moves



Några av tjejerna på Saluhallen


Jag och gulle Elin mitt lilla fadderbarn :)


Mer avdelningskollegor


Kommentarer
Postat av: Nina

Du är så vacker!! Hur får du till ditt hår så bra?

2010-10-16 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0