regn.och.rusk

Idag har jag fått kvalitets tid med bästaste Jackie. Vi tog en tur till alla de stora möbelhusen i stan samt en tripp till colorama för en koll på tapeter IGEN! Jag tror ärligt att jag aldrig kommer kunna bestämma mig för tapeter till lägenheten sen. Det finns ett helt hav av dessa i så många fina och en del fula oxå men jag velar så fram och tillbaka. Ibland blir jag sugen på att göra något galet, en vägg som verkligen lyfter rummet och som ger värme i en annars rätt så kal inrednig. Vi får se på torsdag då är jag ledig igen och ska fortsätta kika och beställa prover.

Vi fick en kvällstid för Atlas kennelhostevaccin oxå och det gick strålande. Nu har han ett bättre skydd mot det oxå. Snart kommer Karin och vi ska spendera våra traditionsenliga Tisdagar med DH och mys..
Hoppas ni mår bra!!


Grå och blöt dag men glad ändå


Kommentarer
Postat av: Linda

SNYGGING!!!

2010-11-02 @ 21:53:48
URL: http://lindajonssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0