Kärt återseende

Nu var det längesen jag bloggade men jag har helt enkelt inte hunnit eller prioriterat det. I helgen har nämligen min fantastiskt goa lillasyster och hennes Jonas gett den värmlandska skogen lite kärlek i form av ett besök från göteborg. Det va jättelängesen jag träffade dom och deras lilla mage hade växt så sött.
Igår hade vi pardejt, det blev bowling på nöjes och mat på Napoli.

Idag har vi firat våra pappor, jag har ju två kan man säga och en svärfar som oxå har fått lite uppvaktning. Mellan firandet och fikandet hann jag ner på stan och fick tag i ett par nya stövlar som jag verkligen behövde. Är jättenöjd med dom. Visar bild senare.

Nu ska jag mysa ner i soffan med Adde och kolla på en fotbollsmatch - inte likt mig att titta på sport men kände faktiskt för det ikväll.

Hoppas ni mår bra!





Man känner sig så snygg i dom här klossarna på fötterna....




Kommentarer
Postat av: Marieh

Låter som en väldigt härlig helg.

2010-11-15 @ 15:29:12
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0