Jag ska bli moster

I somras berättade min älskade lillasyster att hon och hennes Jonas skulle få en liten. Många veckor senare har jag nog fortfarande inte fattat att det är sant!? Tänk jag som trodde att jag skulle få barn först av oss för att jag är äldst. Nu är det på riktigt och allt verkar se hur bra ut som helst. dom är nu i vecka 19 och idag har dom varit på ultraljud. och om jag grät av lycka för deras skull när jag fick se bilden på det lilla pyret där inne. En så mäktig känsla, en känsla av stolthet mod och kärlek mellan två fantastiska människor. Jag kommer längta ihjäl mig till den 4 april då h*n är beräknat att kika ut. Jag tror att det är en han, av någon konstig anledning så känns det så. Andreas tror att det blir en Olivia haha tänk så mycket lycka den sprider redan den där lille. Om ni blir nyfikna på Jossans blogg så hittar ni den HÄR!

Josefine -
jag älskar dig såå himla mycket och jag kommer göra allt
för att du och barnet ska ha det så bra det bara går.
Trots avståndet mellan oss lovar jag att stötta dig och alltid
finnas här när du behöver.
Du är min lillasyster och jag är evigt tacksam våra föräldrar att dom gav mig dig.



Fina söta lilla varelse Moster längtar tills du tittar ut!

(bilden är Josefine & Jonas och får absolut inte kopieras!!)





Kommentarer
Postat av: Josefine

fina fina du !! blir ju alldeles tårögd här borta i göteborg. Jag vet att du alltid kommer finnas där för mig/oss precis som du alltid har gjort :) jag älskar dig Tess !!

2010-11-02 @ 06:58:38
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Julia

herregud vad fint skrivet till din syster. Vad roligt att bli moster

2010-11-02 @ 07:43:23
Postat av: Lovisa

Grattis till dig! vad mysigt!!

2010-11-02 @ 19:55:04
URL: http://loveelovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0