Alsters julmarknad

igår var jag på julmarknad tillsammans med Andreas mormor och hans mamma. Väl där skulle vi träffa mamma, kent och albin. Vi knallade runt i den rejält bitande kylan och värmde oss emellanåt med att titta in i hantverksbodarna. Det var riktigt mysig stämning och väldigt lagom med folk. Jag köpte en liten julklapp som vi ska byta på jobbet i morgon när vi ska ha vår julsamling.

Nu ska jag lämna av Atlas hos hans favorit Eva för vi ska sätta väv och montera köksstommar i lägenheten.
Hoppas ni får en riktigt mysig första advent!


Kommentarer
Postat av: Josefine

hihi ja och bebisen kommer verkligen få världens bästa moster också ! <3 Jag längtar till vi ses också, det är inte länge kvar nu :D ska bli så kul för grabbarna att komma iväg på sin fiskeresa också, ska föra över pengar till dig snart, har inte glömt ;) hihi. Jonas har fixat kakel också, han kan hämta det om någon dag. puss älskar dig

2010-12-01 @ 11:02:58
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0