Ni är mina bästa....

Jag och Andreas tog med Atlas och åkte för att besöka mitt älskade Elin hjärta på Hammarö en sista gång innan hon åker tillbaka till Halmstad i morgon. Jacob följde oxå med och vi tog en mysig promenad till Kilene där Atlas gick lös i vattnet och i vassen. Hans lyckorus smittade minst sagt av sig och vi alla fyra var som flummiga tonåringar. En riktigt skön promenad i det bästaste sällskapet jag vet och på en plats där luften är ren och lätt och där inget annat ljud eller buller cirkulerar, Endast fåglarna gör sig hörda och man får verkligen chansen att andas ut, vackra vackra Hammarö!

Nu ska jag återgå till mina älsklingar i soffan och försöka hålla mina melerade uppe under del två av Wallander.
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Josefine

Shit vilken härlig bild på Atlas där när han springer mot kameran :)

2010-05-09 @ 23:51:58
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Anonym

sista bilden är ascool ! :D

2010-05-25 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0