Söndag 14 Mars

Godmorgon sköna söndag idag bjuds det inte på sol i solstaden men det är skönt ute och lite bitande kallt igen. Vädret går verkligen upp och ner. Jag har gjort en massa saker som jag inte hunnit berätta. I fredags efter jobbet mötte jag upp fina Anna och hennes Silver för en promenad runt borgmästarholmen tar ca en timme. Det var väldigt härligt att träffa henne, hon är alltid lika glad och engagerad och rolig. Igår var det mest jobb på schemat och kvällen avslutades med färsk annanas doppad i smält chocklad, melodifestivalsfinal, god mat och härligt familjemys i form av min älskade mamma, Kent och lilla Albin. Vi hade delade åsiker om vem som skulle vinna, De äldre hejjade på Darin och jag och adde hoppades nog på Salem men grattis till Anna.

Nu ska jag återgå till min härliga frukost framför tvn. Morgonpromenaden var så härlig och det är verkligen underbart att ha hund, man kommer upp och ut!

Vi hörs ikväll fina läsare!





Soliga bilder från vår morgonrunda på gubbholmen igår. Tänk att solen kan ge sån energi och livslust?!






Kommentarer
Postat av: Karin

Go'morgon min sköna

2010-03-14 @ 09:22:15
URL: http://igaridagimorgon.webblogg.se/
Postat av: Josefine

tusan att inte Salem vann alltså !! :)

2010-03-14 @ 19:43:01
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0