Sommartid

Ett säkert vårtecken är väl sommartiden som vi ska ställa om inatt. Glöm inte att dra fram klockan en timme så ni inte blir sena till det ni nu ska göra. De flesta av er är kanske lediga i morgon men vissa arbetande själar som jag behöver ju komma i tid.

Idag fyller min lillasyster Linnéa 2 år och jag åkte dit direkt efter jobbet med en present, en hink full med lekdeg i olika färger, kladdigt och roligt! Jag fick en bit god tårta och nu är jag äntligen hemma. Ikväll ska vi bara mysa och krypa upp i soffan och titta på tv. Det blir såklart till att stötta miljön mellan halv nio och halv tio ikväll. Då tänder vi värmeljus i alla lägenheter och hus och sparar lite på elen för att bidra till Earth hour! En kanske inte allt för händelserik lördag men ack så skön!

Ha en trevlig kväll!

Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0