Solen skiner och fåglarna kvittrar!

Jag fick mig en härlig start på morgonen då älsklingen sprang runt här hemma och sjöng samtidigt som han av någon anledning sätter på Mumin på teven i sovrummet. Sådär skönt kan jag tycka!! Men min morgonpromenad var superhärlig, jag hade Atlas lös hela vägen och vi lyssnade på fågelkvitter och njöt av att solen tittade fram. Det verkar inte som om den tänkt stanna framme idag lika bra för jag jobbar ju ändå hela dagen. Så nu är det dax för mig att åka till Andreas föräldrar som är så super gulliga och passar Atlas när vi jobbar varannan helg.

Både jag och min afrikanska lejonhund längtar efter solen och värmen!


Kommentarer
Postat av: Malin, Alba och Vinga

Hej gumman. När var ridgebackträffen? Kram

2010-03-28 @ 20:44:25
URL: http://lillaochstora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0