Migrän känningar

Idag blir jag tyvärr hemma från jobbet då jag knappt sovit något inatt och halva mitt huvud pulserar samtidigt som det lixom gör ont i ena ögat typ, svårt att förklara men jag mår illa stundvis och det är väldigt jobbigt att titta ut genom fönstret för ljuset. Så varför jag ens sitter här vid datorn just nu vet jag faktikst inte men det är egentligen vansinne. Jag ska gå in och lägga mig i det väldigt sköna mörka sovrummet igen och hoppas på att tabletten verkar så snabbt som möjligt. Jag hatar att ligga och vila och jag blir enormt rastlös när jag måste vara hemma! Oftast så brukar det gå över på några timmar. Så i morgon är jag säkerligen mycket bättre och tillbaka på mitt härliga jobb igen.

Hoppas ni mår bra iallafall!






Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, migrän är något av det värsta som finns :( .. Hoppas det blivit bättre! Jag är likadan när det gäller att bli rastlös, är alltid på språng! :) Kramar!

2010-03-31 @ 16:17:55
URL: http://annahook.blogg.se/
Postat av: Pia

Äntligen kan jag läsa din blogg igen! Internet är inkopplat på det nya stället. Ska läsa ikapp allt jag har missat. Det lär ta mig ett tag. :) Migrän är sjukt jobbigt. Jag får också några anfall per år. Ont i skallen och kallsvettig plus några spyor senare så brukar jag vara på benen igen. Dagen efter är man ju matt i kroppen som en gummikvinna. Så ett anfall för mig tar ca 1.5 dygn att ta mig igenom med återhämntingen med. Urs o fy! Det önskar man ingen att få. Kram

2010-04-02 @ 10:03:04
URL: http://www.offentligaord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0