Fredag- Sushi. Lördag- stan,dansa

Jag har ju lovat lite bilder från Halmstad och de kommer här tillsammans med några ord som beskriver hur vi hade det.

På vägen stannade vi till och åt mat sen fixade grabbarna så jag kunde se resten av vägen. Christoffer släppte vi av i vänersborg, det var kul att få lite sällskap av honom. Grabbarna löste korsord och jag körde. En väldigt rolig, övertrött och urspårad men säker bilresa.

Elin mötte upp mig på parkeringen, till sin förvåning hittade hon Jacob gömd i bagageluckan. Det blev skrik skratt och glädjerus. Vi packade in allt i lägenheten och begav oss iväg för att köpa Sushi. En skön och lugn kväll då vi alla var väldigt trötta.


Vi tog oss en välförtjänt sovmorgon under lördagen och Elin var duktig och åkte till stallet och till sitt jobb där hon spenderade tre timmar medans vi gick på stan och kikade, lunchade och avslutade med en fika med Elin när hon slutat jobbet. Sedan tog vi en sväng till affären och köpte lite mys inför födelsedags kalaset som Elin skulle ha.


Det blev både paket öppning, tårtåtande och förfestande och det var himla kul att träffa några av Elins nya fina Halmstadvänner. Nu vet jag att hon är omgiven av trevliga vänner!

Vid midnatt vandrade vi mot staden för att inta dansgolven och barerna. Halmstad var en trevlig stad att festa i men det var väldigt packat på alla dansgolv som vi besökte och det var sjukt varmt, men KUL!!!

Tack Elin för att du tog emot oss med din varma famn och att vi kunde få en riktigt kul helg tillsammans trots avståndet emellan oss så vet vi alltid vart vi har varandra!

Bild lånad av Elin...



Kommentarer
Postat av: Elin

TACK MIN UNDERBARA VÄN DU ÄR BÄST!! jag längtar tills ni kan komma nästa gång :-) Å så hoppas jag att jag snart kan komma hem till solstaden! Älskar dej mitt hjärta!!

2010-03-23 @ 21:28:56
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0