Sommarkväll med hundbus

Karin och Diva kom och mötte mig och Atlas nu på kvällen. Vi tog oss tillsammans med en granne och hans hund Felix en promenad till örsholmen och badplatsen där hundarna fick busa och bada. Dom hade hur kul som helst och det var folktomt på den badplatsen så vi störde ingen. Nu har jag precis badat Atlas och spolat bort en miljon liter sand och några krypande fästingar. Andreas hittade en krypande kompis på sin arm oxå det var var inte så värst kul! Jag var såklart tvungen att visitera mig själv och det känns verkligen som om flera stycken kryper på mig!

Nu har jag precis bokat tågbiljett och tidgigt i morgon bitti anländer jag och Atlas i Göteborg för att hälsa på vår favorit syster/moster och hennes goa kille Jonas! Det ska bli helt underbart och jag tror det lutar åt att det blir en hel del solande och badande. Tur att Atlas älskar att ligga och steka i solen! Det ska bli spännande att åka tåg med honom, vi får se hur han handskas med det men om jag känner honom rätt så tror jag att det kommer att gå kanon, han är så duktig på att anpassa sig!

Nu blir det en mysig film här i soffan med mina älsklingar!
Hörs i Göteborg!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Längtar efter diiig :D hoppas att resan går bra !

2010-06-28 @ 06:57:58
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Sara

Ha det så bra i Gbg Tess! Vilka fina bilder. Kram kram

2010-06-28 @ 07:26:24
URL: http://wahlstedt-wahlstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0