Två ridgebacks och en mops

Min eftermiddag spenderades hemma hos goa Malin och hennes tok fina hundar, mopsen Alba och Ridgebackvalpen Vinga. Jag och Malin har många minnen från våra härliga häst/stall/ungdomssektionsdagar och vi satt och fångade upp gamla minnen och nya erfarenheter. klockan bara rusade iväg för det fanns så mycket att prata om. V delar ju samma intressen och det är kul att ta del av hennes tankar och åsikter då hon har en väldigt sund och bra inställning till hunduppfostran. Atlas fick följa med på besöket och han skötte sig relativt bra. Förtjust och busig var han ju som vanligt men han lyssnade ändå på signalerna från Alba, det gillar jag.

Kvällen här hemma har spenderats med en långpromenad och robinson med Adde. Nu ska jag ta en kvällstur runt kvarteret och sen blir det en hemmaSPA kväll med lite hårinpackning och peeling. Det var väldigt längesen jag skämde bort mig själv med det.

Imorgon väntar jobb och sen en utekväll med några från jobbet.
Hörs i morgon!

Jag fick såklart inte med mig kameran till Malin så här kommer några bilder på när Atlas var valp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0