Lever du?

Denna dagen har gått i ett och vad mycket jag har hunnit med! Började jobbet vid sju i morse och slutade klockan fyra. Då hämtade Adde upp mig och vi åkte och handlade. Vi käkade och Adde åkte på träning och jag tog mig faktiskt i kragen och gick iväg och tränade jag oxå.

När jag kliver in i träningslokalen frågar min tränare oj lever du? haha denna kommentar speglar väl min självdiciplin. Nu ska jag iallafall gå dit tre gånger i veckan och det blir mån, ons, fre. Efter träningen gick jag hem och hämtade Atlas och vi har precis kommit hem från en två timmars lång promenad runt om här i stan. Vi gick först en lång tur och tränade lite kontakt övningar med klickern och sen gick vi och hälsade på Jacob som lagade mat. Atlas fick köttbullar och var toknöjd.

Vi följade Jacob till hans bandyträning på tingvalla isstadion och sedan hämtade Adde upp mig i klara efter sin träning. Alltså har det gått i ett idag. Härligt med effektiva dagar! Nu blir det bums i säng här för att ladda om batterierna.

Puss på er!


Bästa Jacob & Atlas en härlig Augustidag 2009

Kommentarer
Postat av: Jossan

hurtiga hurtiga syster :) imorgon ska jag gå upp tidigt och ta en morgonpromme, det du ! :D

2010-01-25 @ 23:58:58
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Jossan

Ja det ska jag försöka med :) känner mig riktigt pigg idag iaf ! Det är skönt att komma upp i tid :) jag kanske åker imorgon, beror lite på ifall vi blir klara med grupparbetet eller inte och gör vi inte det måste vi fortsätta på torsdag :o men vi kan höras imorgon så vet jag mer :D

2010-01-26 @ 09:46:55
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0