Susanne Åhman - Dermatolog

Jag har stora förväntningar och förhoppningar på morgondagen. I morgon den 12/2 bär det av till storstaden för ett besök hos Djurakuten och Susanne Åhman för den efterlängtade hudutredningen på vår ögonsten. Jag ska försöka uppdatera er från mobilen i morgon eftermiddag om hur det gick och vad dom sa.

(För er som inte riktigt hänger med så kan sammanfatta lite kort, Atlas har något hudproblem, en slags allergi eller annan sjukdom som veterinärerna här hemma inte har lyckats hitta utan bara behandlat symptomen. Jag är trött på att behöva medicinera en så ung hund och jag vill ha svar på vad orsaken till detta är. Han har som bölder under hakan, kliar massa i mungipan, öron och runt ögon. Hela hans huvud kliar i princip.)

Nu ska jag ladda upp och förbereda packningen inför i morgon, det blir äggmackor, varm O´boy, muffins, frukt och självklart massa tuggisar och godis till lillprinsen. 

Vi hörs i morgon!
Kramar!

Jag kommer aldrig att ge upp det här, jag bara ska ha reda på orsaken till hans förskräckliga lidande.

Älskade hund!




Kommentarer
Postat av: Anna

Här hemma håller vi tummar och tassar för er! :) Massa kramar // Anna & Silver

2010-02-11 @ 23:49:41
URL: http://annahook.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas att allt ordnar sig gumman:) Många kramar!

2010-02-12 @ 07:33:08
URL: http://wahlstedt-wahlstedt.blogspot.com
Postat av: Linda

Håller alla tummar för er!!! Hoppas hoppas att hon hittar problemet! Ska följa din blogg med spänning! Lycka till goding! Puss

2010-02-12 @ 16:49:49
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0