Snor till förbannelse!

Ursäkta för min överskrift men hujedamej vad jag snörvlar. Förstår inte hur så mycket snor kan hamna i någons näsa?! Vart kommer det ifrån? Någon som vet? Jag nyser ungefär 20 gånger om dagen och ögonen rinner. I morse sjukanmälde jag mig från jobbet. Känns inte kul att riskera att smitta ner mina fina kollegor!!

Jag tog en cylektur med Atlas förut för han måste ju komma ut. Det är väldigt fint väder här i solstaden idag och jag bara önskar att jag kände mig bättre för då skulle jag nog spenderat hela min dag utomhus. Men det blir en tur till veterinären sen för att köpa hundmat och sedan en tur till mamma för lite tröst... Varför blir man så klen och hjälplös när man är sjuk?

Hoppas ni har en härlig dag och kan njuta av solen!
Vi hörs ikväll!


Jag och en dåsig lillebror i Augusti...


Kommentarer
Postat av: Weronika

Hej!

Ja, jag håller med, det skulle vara jättekul att träffas - sa faktiskt till Björn för någon dag sen att vi kanske skulle träffas med er! Tyvärr kan jag inte denna vecka, känns jättedumt och tråkigt men jag har en deadline på en uppgift mycket tidigare än jag trott och sitter och panikpluggar den och sen är jag bortrest hela helgen med en annan kurs. Men hela nästa vecka kan jag - skulle det passa för dig/er? Hör av dig isåfall så kan vi styra upp en dejt för syskonen, Leia kanske är gladare i Atlas denna gång :D

2010-02-10 @ 19:12:51
URL: http://weronikag.webblogg.se/
Postat av: Elin

Usch gumman jag snorar med så in i bänken! Kopiöst mkt snor och massa nysningar! Ligger här med toarullen! :) Älskar dej! KYSS

2010-02-10 @ 22:33:17
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0