Cykeltur

igår krånglade bloggen rejält och det inlägget jag gjorde igår kväll publicerades visst nu... Idag är jag ledig med endast en tvätttid på schemat. Jag är ganska nyligen hemkommen från en timmes cykeltur med Atlas. Vi cyklade till wåxnäs och Hööks butiken för att kika lite på en ny hundbädd. Atlas bädd är på hunddagiset och hemma ligger han alltid på de runda ringum mattorna från ikea. Dom börjar bli aningen för små för honom att ligga på, hööks har bra pris på sina hundbäddar. Det blev ingen bädd idag istället köpte jag tre nya leksaker som oxå är billiga på hööks.

Den bästa leksaken jag någonsin köpt är en blå rund gummiring som är oerhört tålig och slitstark samtidigt som den är tung och lätt att kasta iväg. Denna är abolut den nya favoriten och Atlas fick den utanför butiken, sedan har han sprungit fint med den i munnen hela vägen hem brevid cykeln. kostar bara 29:- och jag rekomenderar den starkt till andra hundägare som tröttnat på att köpa dyra leksaker som slits/tuggas sönder direkt. Atlas är för övrigt en riktigt leksakskiller all stoppning ska plockas ut!

Jag ska gå en promenad till Råtorps café sen också och köpa semlor det är ju trots allt fettisdagen idag men egentligen gillar jag inte semlor, får lixom kväljningar av dom. Är det vaniljkräm i  och helst ingen grädde så gillar jag dom...

Vi hörs ikväll!

Atlas med den nya favoriten!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh en sådan ska jag köpa! Charlie mördar också alla sina leksaker... Men den där verkade ju väldigt bra!

2010-02-16 @ 16:43:21
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Sara

Vilken fin bild, gumman! Hoppas allt är bra. Gärna vin snart!! När kan du?



PUSS

2010-02-17 @ 07:41:50
URL: http://wahlstedt-wahlstedt.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej gumman. Vad duktiga ni är som cyklar och har er. Ni är en sann förebild för många djurägare i allt du gör med Atlas. Hur går det med medicinering och bad och allt, tänkte föreslå en date i helgen men vädret är inte riktigt på vår sida, haha. Men vi kanske kan se hur det ser ut i morgon för en promenad eller dylikt?

Kramar

2010-02-20 @ 10:20:03
URL: http://lillaochstora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0