Inneboende

Jag måste be om ursäkt för riktigt kass uppdatering men just nu har vi fullt upp med all renovering i lägenheten som faktiskt börjar ta sig. Vi kämpar med skola jobb och en hund som behöver aktivering samtidigt som vi målar, slipar och monterar. Det är riktigt roligt nu när det börjar ta form! Jag lovar att visa er framöver med bilder och så när vi flyttar in. Just nu är vi inneboende hos Andreas föräldrar i Skåre och det fungerar kanon!

Hoppas att ni mår bra i kylan!


Saknar vårt favorit stråk Gubbholmen- vintern 2009





Kommentarer
Postat av: Karin

Vi saknar er - massor!!!

kyss

2010-12-08 @ 17:19:35
Postat av: Linda M (Bobbys matte)

Hej tjejen!

Förstår att ni har mycket att pyssla med, å det ska bli riktigt spännande att få se lite bilder på resultatet!! Har varit en hel del att göra här också, därför inga kommentarer från min sida... Denna helg har Bobby och jag varit på kurs "Läsa hund" mycket intressant!

2010-12-12 @ 18:45:55
Postat av: Linda M (Bobbys matte)

Miss you!!

2010-12-29 @ 09:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0