Sköna Söndag

Det blev precis en sån härlig dag som vi hade tänkt oss. Nu är vi hemma igen och har precis ätit lite god middag i form av rester från vår grillpremiär igår. Atlas ligger utslagen efter en heldag lös och ute i det fria. Andreas är också han en slagen hjälte idag efter deras lagfest i natt. Han trillade in vid tresnåret totalt iskall,glad och kramsjuk jag var dock raka motsatsen haha. Nu ska jag försöka väcka min hund och bege mig ut på en kvällspromenad. Sedan blir det lite städning här hemma och lite tvättande och såklart lite söndagsmys i soffan. Vad gör ni en dag som denna?

Dagens Atlas bild pose på bryggan i sommarstugan






Kommentarer
Postat av: Sofia

Måste säga att du alltid har så fina bilder på din blogg! Din hund är väldigt fin och du verkar vara en himla skön tjej! Fortsätt som du gör med att vara just dig själv!

2010-04-19 @ 18:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0