Påskfeelings

Ja ni nu är det påskfeelings här hemma, min fina tulpanbukett med blandade sorter tulpaner har jag spexat till med 20 stycken fina påskliljor. Buketten är sådär färsk och krispig, jag älskar att ha färska blommor hemma. Detta tillsammans med några björkkvistar i buketten skapar en oerhört mysig, vacker och välmående känsla hemma hos oss. Jag har faktiskt planteret några påsklökar i en stor tekopp från höganäs. Just nu är jag på jakt efter en lite mer gammaldags tekopp för att plantera pärlhyacinter i, Vårigt värre!



En närbild på min ljuvliga bukett


Atlas med en blomster pose, Sådär sugen på ett smakprov..

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Så fiint ni har å gulle Atlas! :-)

2010-04-01 @ 20:24:49
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0