100406

Igår blev det inte så mycket bloggande från min sida. Här kommer en liten uppdatering,
Hos veterinären gick det galant, Atlas skötte sig hur bra som helst, han märkte inte ens att jag stack honom. Nu har jag fått in knixet och Atlas lärt sig att koppla av, resterande gånger alltså en gång i månaden för resten av hans liv kommer jag alltså att he honom det här själv. Efter några år kan jag nog göra det i sömnen tror ni inte det?

Det blev en tur till hammarö och kära mami på eftermiddagen, vi startade med en skön powerwalk och sen hämtade vi lillgrabben från dagis. Det blev lite cykelturer lego bygge och annat bus innan han skulle i säng. På kvällen kom min fina syster hem från sin kärlek i gbg vilket vad mys för vi fick en kvalitets kväll framför tv:n tillsammans, vilket inte händer alltför ofta.

Polarna med ständig koll på varandra...

Lilla sötnosen i full fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0