Kväll med eliten

Idag har jag varit lite tung i huvudet efter gårdagens fest, men fasiken vad kul vi hade! En riktigt trevlig kväll. Tack alla som va med! Nu har jag precis käkat en super smarrig middag som adde fixat som bestod av kyckling och egen gjord kantarellsås. Planen nu är att jag ska ta en sväng till Jacob & Henke hans nya plugg-polare. Även kära Malin är där så förhoppningsvis får jag med mig allihopa ut. Det är en solig och fin kväll så vad kan gå snett? Här är lite bilder från igårkväll:


Hanna & Jag



Ifredags sminkade jag Jacob, Henke och en till kille i deras klass till tjejer. Dom skulle spexa lite på nollningen. Jag har ju lovat att lägga ut en bild på dessa skönheter så här kommer den:




Jacob Vilken skönhet!

Kommentarer
Postat av: killen i klassen

tackar......... jag måste ha gett ett starkt intryck

2009-09-09 @ 16:02:48
Postat av: Malin

Vår fina Mickey :) ME LIKE!!

2009-09-11 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0