Halsont och ny tassalva

Idag blev jag hemma ytterligare en dag från jobbet i morse när klockan ringde kände jag mig som en död fisk! Halsen är jättesvullen och huvudet värker. Jag har sett på mannen som talar med hundar halva dagen. Atlas har slappat med mig i soffan. Vi har faktiskt varit ute på några promenader under dagen också. För någon timme sedan åkte jag till några olika djuraffärer och köpte lite nya leksaker till Atlas, som han är väl förtjänt av! En ny tassalva fick även följa med oss hem. På syskonträffen observerade jag Aslans (atlas bror) tassar, dom va hur fina som helst och inge torra alls. Hon berättade att dom smörjde en gång i veckan och det har nog jag slarvat lite med. Klorna klipper jag ju en gång i veckan men det där med smörjningen ska jag bli bättre på! Älskade syster kom förbi på eftermiddagen också och gissa vad? - hon hade tagit körkort den sötnosen! Så glad för hennes skull! Det var på tiden!

Nu ska jag gå och fixa lite korvstroganoff och ris till kvällsmat, enkelt men gott. I morgon kommer jag nog trotsa min dumma hals och bege mig till jobbet ändå, det är verkligen inte kul att bara ligga hemma.
Ha en bra kväll!



Nya toys och den nya tassalvan från ESPREE 139:- rekomenderas!




Min bästa vän just nu har en bedövande effekt och smakar helt ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0