Försmak på födelsedagen

Vilken heldag med aktivitet och städ och smörgåstårtebak och härliga gäster. På fredag fyller jag år och idag passade det bra att bjuda in min familj och Andreas familj på lite tårta och mys. Jag fick superfina presenter och det är så härligt att ha alla samlade och att alla kom för min skull. Har ju ändå blivit vuxen nu men det där med födelsedags kalas är allt något speciellt trots allt. Atlas passade på att sno en muffins av lilla Albin, kanske inte det bästa med tanke på hans foderutredninng men men. I morgon är det jobb på schemat och på fredag gör jag kort dag, 15-20. På lördag kommer min älskade Elin hem och då blir det fest med stort F! Hoppas ni mår bra!

xoxo


En kofta, två presentkort på H&M, chocklad i olika färger och former,
bidrag till en platttång, strumpor, vin och ett armband.
Tack för fina presenter




Nu ska jag önska mig massa fina berlocker till min fina länk.
Tack älskade syster!



favvo killarna, dom två är världens bästa team!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0