Myskväll!

Det är väldigt mycket mys i min tillvaro och speciellt på bloggen. Mys är ett uttryck jag älskar att använda. Ikväll är en sån kväll för hela lägenheten är full i levande ljus. Snart kommer Adde hem från träningen och han har bakat en jättefin pizza med mozarella och ruccola den står klar i kylen och jag ska bara slänga in den i ugnen. Det blir definitivt ett glas rött till pizzan och så självklart IDOL! I morgon är min födelsedag och jag och A + A ska ha en super förmiddag med utflykt och härligheter, sen börjar jag jobba klockan tre och på kvällen kommer min söta Karin och joinar till ytterligare en kväll med Idol. Hoppas ni mår bra! Och Elin jag vet att du kommer klara tentan galant. Jag tänker på dig, du är så duktig!

Puss & kram



Kommentarer
Postat av: Elin

TACK Gumman! Å Ha en alldeles underbar dag imorn! Ses på lördag! Kyssar!!

2009-10-01 @ 20:24:53
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Alessandra

Grattis Grattis Tessan! Hoppas att du får en super bra födelsedag :) Puss Kram

2009-10-02 @ 19:55:31
URL: http://aless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0