Ridgeback X 3

Idag har varit en skön dag med massa hundbus. Vid ett tiden kom Karin med Danso och Diva som fick vara hos oss medans hon jobbade tills nu. Det har gått jättebra idag och jag har tagit dom stora grabbarna på promenad ända till Skåre, det tog ungefär en och en halv timme men dom skötte sig jättefint. Sen har det busats, gosats och sovits ganska mycket. Min nästäppa sitter fortfarande i och på kvällarna kommer en slags halsont-känsla tillbaka. Nu ska jag se på slutet av Vem kan slå Filip & Fredrik sen blir det bingen för mig. I morgon ska jag ge mig på en lång arbetsdag efter en vecka nerbäddad i sängen. Jag kommer säkert ha träningsvärk och vara helt slut i fötterna efter en dags jobb. Hoppas er dag varit kanon!

Puss & kram





Adde & Diva myser


Danso vaktade dörren


Atlas var jätte avundsjuk på Diva & Danso som fick mer uppmärksamhet
än honom...


Kommentarer
Postat av: Anna

Näemen ärligt!!!

HUR söt valp är det inte!!!???

Åh, man blir ju alldeles valpsjuk ju :p

2009-11-11 @ 18:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0