Underbara sol

Som jag önskade att jag inte behövde pallra mitt ass iväg till IKEA en dag som denna! Andreas och Atlas har packat flytväst, leksaker och mat för att åka till sommarstugan och fixa lite där inför sommarens lata dagar. Jag är inte ett dugg avis!
Igår var vi i skåre efter jobbet och firade Mats som fyllde år, vi fick jättegott grillat och sen såg vi på eurovision - hejja Norge säger jag bara, hur söt va han inte? och låten, tok bra!

Idag går mina tankar till Elin som lyckats använda sina fina sandaler för första gången på länge! Så skönt för dig hjärtat!
Nu måste jag kila och byta om. Ha en jättebra dag!


Atlas på tomten i skåre med sin boll


jag tog en så härlig bild på blommorna på deras tomt


jag blir så glad av all grönska och underbara dofter!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Tessan! Han är jätte fin atlas!!

Jag tänkte bara fråga vart du har gått hundkurs med honom i Karlstad?! Jag kommer ju hem 7 veckor i sommar och kollar lite på om det finns någon kurs att gå någonstans :) Pusspuss

2009-05-17 @ 12:21:55
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Elin

TACK Gumman vad du är gullig!! Vilka fina bilder, å som han växer tokfröt! :-) Himla fin! Ja visst va norge bara bäst! Å hur charmig sen! ;-) Saknar dej! Kyss

2009-05-17 @ 17:57:32
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0