Godmorgon underbara dag!

oj vilken morgon, idag vaknade jag i vanlig ordning vid halv åtta gick upp och satte på mig lite sköna kläder och tog med hunden ut på en morgonpromenad. Det är alltid lika skönt att gå morgon promenader vilken skillnad det är nu när man skaffat hund, man kommer igång så bra på dagarna. Atlas fick i vanlig ordning sin mat efter promenixen men vi anar ugglor i mossen han äter inte upp allt längre, han har inte alls samma engagemang för maten som för en vecka sedan. Det kanske hänger ihop med att han har noskvalster och går på penicillin.

Jag är inte ett dugg avundsjuk på er som får vara ledig idag och njuta av majsolen! Själv ska jag pallra mig iväg till den stora blå bunkern för ytterligare en dag i säljkläderna. Jag trivs på mitt jobb men dagar vill väl alla vara lediga på. Idag ska Karin ha RR träff alltså en träff för alla med en Rhodesian Ridgeback i värmlandsområdet, jag vet att det skulle komma några stycken dit, hade varit så kul att vara med och låta Atlas träffa andra vovvsingar speciellt sin egen ras. Men lycka till älskade Karin så hörs vi ikväll!

Är inte ett dugg avundsjuk på kära Anna heller som tagit flyget iväg till Mallorca med sin söta mami, hoppas du har det så bra det bara går och att du kommer hem snart så vi kan ta vår kvällspromenix igen! ikväll hinner jag inte blogga för direkt efter jobbet ska jag till mina små söta kusiner och vara barnvakt, ska bli kul dom e ju så söta! såklart får jag hjälp av min älskade Andreas. Nu tänkte jag faktiskt försöka njuta lite av solen innan jobbet och sätta mig på altanen, Atlas ligger redan där ute och myser med sin märgben.



små söta kusinerna
Söta kusinerna som vi ska passa ikväll

Atlas fick träffa sin vackra mami i onsdags han va sååå nöjd.
Atlas brevid sin vackra mami "Svea"

give me five :)
Önskar er en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0