full rulle på jobbet och altantvätt

Idag har det gått fort på jobbet! Märktes att många ve lediga, det va kul för dagen gick så fort. Efter jobbet hämtade jag adde & atlas i skåre sen åkte vi hem och städade Altanen, vi måste ju olja in det denna sommar men först måste man tvätta med en såpablandning, så där kul men solen tittade faktiskt fram och värmde skönt på kvällskvisten. Jag har nyss kommit in från kvälls promenaden runt gubbholmen där jag fick stor användning för det vi tränade på igår hos Malin,  Atlas brukar ju ta ölburkar eller skräp och så lyssnar han inte när jag kallar in honom utan har springer bara iväg, då har jag fått tillåtelse att ta en näve grus eller kopplet eller något annat och sikta på hans bakdel efter att jag sagt NEJ! och det fungerade klockrent, han släppte burken och kom till mig med svansen mellan benen. Så skönt! 

Nu blir det snart sängen ska jobba ett tio timmars pass i morgon sen är det ledig helg!
Natti


Underbart doftande träd på gubbholmen


Spegelblankt


Atlas ser något roligare än mig


Altantvätt


Hej till alla nära & kära hälsar Atlas

Kommentarer
Postat av: Karin

god natt mina godingar puss puss

2009-05-21 @ 22:58:41
Postat av: Elin

Va duktiga ni är, vuxenpoäng!! ;-) Vilka fina bilder!! Jättemysuga å va söt han är Alasen, saknar dej!

2009-05-22 @ 06:57:00
URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0