Skön söndag

idag har jag inte gjort värst mycket, på förmiddagen tog jag och adde med Atlas och en myspläd och begav oss till getingberget på Hammarö där solens strålar värmde skönt. Atlas fick faktiskt springa lös och jisses så han badade ch sprang runt i vattnet. Han underhöll alla andra strand gäster som bara satt och skrattade åt hans lyckorus. Efter vår mysiga utflykt åkte vi hem och vilade upp oss, blev faktiskt rätt frusen av att vara i vattnet och kasta leksaker till Atlas, han skvätte ner en aning kan man säga. vid 18 tiden åkte jag och kära syster till mamma och familj på Hammarö för att äta super smarrigt grillat och vi avslutade med en äppelkaka och vaniljsås på uteplatsen. Det va en härlig kväll, Atlas va med och han skötte sig väldigt bra. Nu har jag nyss kommit in från kvällens promenad som jag faktiskt fick underbart sällskap av min vackra syster. Nu ska jag hoppa i sängen för i morgon är det dax för Atlas att busa på dagis och jag ska jobba mellan åtta och fem. Hörs i morgon! Puss & Kram


Mina fina syskon, det saknas ett dock...


Busigaste Abbe ever


grannen Lisa och söta syster


Lisa har tokpli på Atlas vilket chockade mig rejält, väldigt bra träning att han visar respekt för ett barn. (stolt matte)


Mys på gräsmattan alla barnen och min lilla prins A

Kommentarer
Postat av: Jossan

love love love you sis :)

2009-06-21 @ 23:28:03
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0