Nedräkning

igår va jag och Andreas i sommarstugan och njöt av det fina vädret. Vi grillade spelade spel, solade och badade, åkte båt,läste skvaller gick promenader ja ni vet sånt som man gör när man har en ledig dag. Atlas badade och simmade efter oss i vattnet, och som han njöt! Fast det va inte så skönt när han skulle försöka simma ikapp mig och sen klättra upp på mig för att han blev trött...  vid fem tiden åkte vi tillbaka till Karlstad och lämnade av husse för att sedan åka vidare till den bästa coachen ever, Malin Björefalk! Igår tränade vi på inkallning och passivitet. Det va jättenyttigt för Malin hade med sin hund Montana en mastiff. Dom fick leka och busa lösa och så skulle Atlas komma till mig när jag ropade. Jag har haft problem med att få honom komma på inkallning när han leker med en annan hund. han blir totalt blockerad och struntar helt i mig. Träningen gick faktiskt bra, Atlas var dock väldigt sliten efter en lång dag i solen och allt simmande. Idag har han varit på dagis och jag har jobbat kvällen i bunkern.. Husse är med sin familj i stugan igen och fiskar och njuter så ikväll fick jag sällskap av söta Mika och Bosse på kvällspromenad och bus. Idag slog det mig att det bara är elva arbetsdagar kvar till semestern. Jag kommer ha semester v.29 30 31 32. Har inte bokat in annat än en tripp till Halmstad för att hälsa på Elin och njuta av den fina staden. Så nu är det nedräkning som gäller! I morgon börjar jag klockan tre och Atlas ska vara på dagis klockan ett. I morgonbitti ska jag och Atlas bege oss ut med en filt och lite picknink till hammarö och räggårdsviken för lite sol och bad.  Ha en bra kväll!


Utsikten från stugan, så vackert och lugnt


Atlas spanar vid badbryggan










Mina älskade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0